نانی: شاید به یونایتد بازگشتم

هافبک پرتغالی که در فصل جدید به صورت قرضی در اسپورتینگ لیسبون توپ می‌زند، عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و در آخرین دیدار تیم موفق شد گلی بسیار زیبا را مقابل گیل ویسنته به ثمر برساند.

او در مصاحبه با گاردین گفت:" پیام کوتاهی از سوی اد وودوارد دریافت کردم. او به من پیام داد که گل زیبایی به ثمر رساندم و فصل خوبی را سپری می‌کنم. من عاشق منچستریونایتد هستم. تصمیمی که من گرفتم این بود که بیشتر بازی کنم زیرا فصل گذشته من به دلیل مصدومیت و مربی، چیزهای زیادی را از دست دادم. مربی جدید من را خوب نمی‌شناخت و تغییرات زیادی ایجاد کرد. برای اینکه خوشحال باشم، باید دائما بازی می‌کردم."

نانی ادامه داد:" از آینده چیزی مشخص نیست. به خیلی چیزها بستگی دارد. اگر یونایتد از من بخواهد که با روحیه ای جدید، دوباره به جمع آن ها بازگردم، شاید بتوان با ایجاد تغییرات بازهم به همکاری ادامه داد ولی چیزهای زیادی برای بحث و صحبت وجود دارد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اسپورتينگ ليسبون , لوئيس کارلوس ناني , منچستر يونايتد ,

تاريخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393 ا 22:23 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.